Thursday, October 15, 2009

LALAT




Nampak tak ape yang aku nampak?

Ye, LALAT.

korang mesty tau sifat lalat ni kan.
xpayah nak list, sure dah ade lebih dari 10 bende dalam kepala brain

Aku klasifikasikan lalat ni macam pencuri dan perompak. Worst? Pembunuh!


Nape pembunuh?
yela, segala macam penyakit termasuk penyakit taun tu keje sape. keje lalat la.

Tau ape aku cuba bayangkan  kat lalat2 tuyh?

Pencuri, perompak dan pembunuh yang kene tangkap.




Kan bagus kalau ade invention camni tapi berguna untuk tangkap manusia yang tak guna
hahahha... tak realistik langsung....


tengok ni lak

Giler struggle lalat tu nak escape
sebijik macam perompak nak kene tangkap polis
cuma takde adegan kejar mengejar naik kereta dan tembak menembak la.

Tiba2 aku teringat artwork obefiend. ha3

 

hahhahahaha
suke betul aku gelak sorang2...gile ape?
Aku tak tau nape aku gelak tapi aku still cube bayangkan ade alat simple dan mudah camni yang mampu tangkap manusia tak guna kat luar sane.

Cuba tengok price tag dia, RM 0.70 sahaja.
i repeat RM 0.70 sahaja.

KALAU ade alat yang mudah n murah camni la untuk tangkap jebon2 tu, mesti save tenaga, duit n pening kepala polis2 kat luar tu. Senang kan?
Kalau ade la...

tapi.....




       Its my perspective. Whats yours?   


5 comments:

Zetty Radzi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
hellioz said...

ballz.....

Hong said...

weh..hang nih kelentong la..aku ingat btul2 ada orang malaysia yang makan lalat..lol

Mr. J @ pengerindu.com said...

apa lagi.. goreng lalat tu.. hihihi..

comic reader said...

entry dah macam budak-budak punya fantasi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~