Tuesday, November 3, 2009

Pemikiran tentang Marijuana kelas 1 2 3





 GANJA MARIJUANA AYAM BOH HIJAU


idea datang mencurah2 pas dapat nikotin?
fuck nicotine

aku fikir...
nape la ade negara yang legalize marijuana
dadah kan tuyh?

tapi mayb sebab tu la netherland legalizes marijuana
sebab orang kat sane pandai
isap ganja pastu banyak idea bernas keluar
bukan macam kat mesia
isap ganja pastu jadik sampah masyarakat
cara orang xde otak la...
bak kata malique dalam lagu  cerita kedai kopi nie
lirik dia skit kat bawah

"Dia pula bercerita tapi bukan tentang dia atau dia
Di Eropah orang bentang idea
Topik-topik intelektual di diskusi
Anjakan paradigma bila kena kopi"


kopi tu ganja aku rase la dalam pemahaman aku la pasal lagu ni...
paham x?
dorang bukan cerita pasal benda bodoh semata-mata
tapi topik intelektual
itu la cara orang pandai fikir...
but not in mesia
sedih~

tapi aku xnah nak try plak benda2 neyh
sebab addiction is not a good thing man...
its good when it comes to a good thing...
like, addiction to heal the world
hahaha~
jadah~





lagi 1
Maybe for tourist attraction
sebab tu benda tu legal
netherland ade ape je
tanah pon sikit
terapung lagi bandar dia
kat sane pon nak beli ganja ada had umor
18or 19 xsilap aku mse ak tnye org sane...

kalo salah betulkan

ye, aku tau bukan semua yang pk str8 pas kena benda tuyh
tapi kat situ la kita start pk
camne org laen dari tempat lain punya perspektif
ingat nak legalize benda tu guna kuasa autokratik ke?
mesty la approved by d government...


tapi camane pon korang pk
jangan jadik macm lagu afroman ni
sebab high semua barai


but....




 ...Its my perspective. Whats yours?

2 comments:

cik putri said...

weed wont make you addicted.

eh eh saya tak ambik. tak tak. haha

hellioz said...

ceh~
tonyot punye manusia~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~