Sunday, January 24, 2010

10 KRITERIA GENGSTER KAMPUNG

Tanpa banyak membebel
dipersembahkan,


10 KRITERIA GENGSTER 
KAMPUNG


1. Cakap mesty besar. 
kalau xbesar tak gengster kampung r...
kalau boley kasi dia turun macam hujan lebat....
kasi banjir itu kampung macam roti kosong banjir...
gyahahhaha

2. Gaya mesty berlagak
Wajib berlagak
walau dimana pun tempat anda pijak,
gaya mesty ade.

3. Mulut Mesty bau hangit
-Lupakan salam
-lupakan semuanya
-herdik, maki n caci je...


4. Kepala Hotak Wajib kosong
-tak payah belajar tinggi2.
buang duet n buang mase je...
-tak payah sekolah, lagi senang...
-baru PURE gengster kampung
-lagi bagus kalau xtaw membaca, menulis n mengira...
-tau pukul orang je pon dah cukup
lebih dari cukup

5. Adab mesty letak celah kangkang bila masuk tempat orang
- ini wajib follow
- masuk tempat orang mesty budget langsi
-baru ade sense of surprise

6. Budi Bahase mesty langsi bila cakap dengan orang
aha...
-ni macam ulang je mat...
- bukan ulangan sebenarnya
-kalau bercakap mestu mula dengan FUCK U. tu je la yg wajib tau
additional mark if tau yes, no tq, alright, ehem, ok
cukup satu kitab
-cakap mesty ade bahase kesat
-lagi kesat, lagi sedap

7. berkokok biar satu kampung dengar 
( jangan sampai kampung sbelah dengar, jadik ayam masak lemak kang nanti...)

8. bergaduh mesty ajak satu kampung
-ini wajib
-selalunya ini kes takut kena lauk ni
-kalau gaduh pon mesty ajak paling kurang 15 orang kat blakang
baru riot
gyahhahaha~

9. kalau tak puas hati, serang je, cite kemudian~
-hah. ini parah. tapi,
-ini pon mesty tiru.
gaya KEMPEITAI jepun 
"seksa dulu, tanya later..."


10. Buat kacau dalam kampung je sebab dalam kampung semua kenal. tarahal lah~
hhahaha
gengster kampung
habuk pon tarak
sume sampah masyarakat
ptuih~


p/s : berenti ler jadik gangster kampung...
xde pekdahnye~
GYAHAHAHHAH~





Its my perspective. Whats yours? 




hit me on the comment section, below~

5 comments:

blueCITY said...

hakhakhak

samseng kampong dusun
ekekkek

geLaSkaCa said...

sarip dol pnye keturunan..

haha..

hellioz..
gelak guling2 la tgok shoutmix tu..

cicak oo cicak..haha.

mitchelle nur alya said...

hahahha .
i sokong u la brader !
biasalah gengster kg , but skg gengster kg pon pandai ckp english tau . HAHAHH :))

biase org2 cmny mmg ckp kuat tahap nak langit kan ?nden.nden main serang n maki2 jer , lgsg tak ty haprak troz .....
aduhhh . apa nak jadi lahhh !!

masuk tadika balik larh !
budak tadika pon tahu adab, kan J ?

zella said...

klu sbut je gangster kampung msti teringat kat sarip dol...samseng kampung dusun...ngeh3...

norfaridahanum said...

kalo ikut perspektif aq,
satu lagi kriteria paling kepala lutut ialah..
"tak kesah kg sape,suka hati je redah tunjuk kuat"!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~