Sunday, January 3, 2010

BABI!!!



TAK.. babi ni tak comel pon...
muka babi!

Kebabian in semakin menjadi-jadi
Babi-babi ini telah cuba membabikan diriku yang telah sekian lamanya menjadi manusia

Babi-babi yang telah berbabi ini telah meletupkan medulla oblongata seorang manusia
Mencetuskan fenomena babi-babi haram yang telah dibela nasibnya di kebanyakan tempat di Malaysia,
walaupun tidak pernah dipersetejui sejak sekian lama

Kebabian yang melampau ini telah bersetuju sebulat suara membabi-babikan umat manusia

Apapun yang bakal terjadi,
Babi-babi ini tidak akan pernah cuba untuk berhenti di R&R mahupun di perhentian-perhentian yang telah disediakan di merata tempat diseluruh dunia daripada membabi-babikan segala-galanya

Kau memang babi wahai babi
kau lebih hina dari babi2 haram yang ada desekelilingmu itu

Kezaliman Hitler semasa Holocaust takkan dapat menandingi kebabianmu itu

Era pemerintahan BUSH yang seakan-akan propaganda babimu itupun tidak mampu berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah denganmu wahai babi

Babi-babi di Malaysia yang sering berkokok seperti babipun terkeluar dari senarai kebabianmu itu wahai babi

Senang cerita,
Illuminati pun angkat bendera putih la kalau jumpa babi yang sedang membabi-babi itu...

Segala kebabianmu itu tidak akan tunduk,
mahupun melutut
meminta pengampunan dari segenap lapisan makhluk di muka bumi ini...
BABI betullah...

Pemerintahan kuku besi diktator Myanmar pun akan tunduk
meminta tunjuk ajar,
untuk menjadi seBABI engkau wahai BABI!

Kau tidak akan pernah berhenti membabi buta untuk membabikan keadaan...

JAHANAM
LAKHANAT kau BABI!!!

Kaulah babi yang paling babi yang tidak akan pernah menggunakan metafora yang telah wujud sekian lamanya...

Kesahihan babi ini terlalu berat untuk dipertikaikan undang-undang yang telah sekian lamanya diwartakan manusia-manusia di atas bumi yang telah sekian lamanya uzur dimamah usia tua

Nothing lasts forever...

Tetapi,
Babi-babi ini akan senantiasa cuba untuk membabikan semuanya sehingga ke akhir hayat babi ini

Babi!!!!

babi memang siaLan...

BA ba
BI bi
BABI!

Berbabilah engkau selagi boleh kerana keBABIan mu itu akan berhenti suatu masa nanti...

Aku berharap babi-babi ini akan berjaya membabi-babi sehingga babi-babi ini dibabikan semula

Persetan kau BABI...
Kau tak akan jadi setan
Kau akan kekal menjadi babi walau bagaimana keras pun usahamu itu untuk menjadi seperti setan

Kau akan dibalas suatu hari nanti Babi!!!
Kau akan lihat,
Kau akan akur,
bukan semua akan menjadi babi sepertimu wahai babi...

Capital BABI...
Babi
kau memang babi
BABI!!!

P/S : BABI!!!

3 January 2010
Sunday
5 a.m.
Happy new year babi...
Though its 3 days late...

PENULIS BELUM SEMPAT DIBABIKAN OLEH SEKALIAN BABI-BABI...
Harap maklum...

Babibabibabibabibabibabibabibabi
Ini perspektif aku...
So what???

13 comments:

M_Lex said...

pagi dah babi.
dah p sambungmembabi buta.
haha

hellioz said...

maghah ni!
marah marah marah
kne g kelas anger management...
kt mesia ade ke?
gyahhaah~
marah2 pon gelak...
gile insane~

Mr K said...

knp emo

kai said...

ahakz...
18sg nie...
tak boleh dipaparkan untuk kanak2

mitchelle nur alya said...

bapak babi gileee :)

Aidi-Safuan said...

okay.serius tak paham

zella said...

babi??
najis....

Anonymous said...

u are so sick..mcm org gila..ada paham?

Anonymous said...

sexchat

Livesex Cams

Amateure Girls

hellioz said...

I LOVE YOU ANON!!!!
please marry me!!!!

zee said...

zee kadang2 baca entri hellioz err.. tak paham.nk tinggal komen pun macam ragu2 je.kenapa dgn bab*?

CERITAKU... said...

siapa itu babi negara!!!hahhahaha

drkcrmsn said...

gila babi kau kutuk babi tu. haha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~