Sunday, January 17, 2010

Beza Yakuza jepun & YB kat Malaysia

let me compare em'~


1. Yakuza kat jepun jalan dengan sorang underlings or bodyguard pon dah cukup
2. YB kat Malaysia kalau boleh kena ade kompang, silat, bodyguard 10, bunga manggar kat setiap tempat yang dia pijak, layanan VVVVVVVVIP, kerusi empuk, dan segala-galanya yang sedap-sedap belaka

1. Yakuza jalan2 je jenguk territorry dia
2. YB kat malaysia kena naik mercedes brabus yang siap ade driver bawak kehulu kehilir

1. Yakuza dikenali hampir semua orang dan xperlu pengenalan pon, nampak je semua kenal dah...
2. YB kat malaysia xramai yang kenal... sebab tu kena bawak sebatalion bodyguard... baru nampak macam orang penting turun padang... sambil pakai suit armani tengah panas jumpe orang kampung yang kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.

1. Yakuza semua orang respek sebab orang tahu dia buat kerja dia... xpayah suruh... xpayah keluar mass media. xpayah kecoh2... ye, dia buat kerja dia...
2. YB kat Malaysia kena ade paling kurang 50 reporter dari segenap lapisan network untuk buat liputan tentang kononnya dia pegi melawat rumah anak yatim kat tah mane-mane tah....
baru semua orang tahu dia buat kerja... kalau tak, susa la nak pancing undi... tak pasang umpan~


p/s : hellioz tak mencarut kali ni.....
xtau la kenape...
tapi, hellioz memang kuat mencarut pun...
its a nature of a NORMAL human being~
gyahahahahha~

Its my perspective. Whats yours? 
hit me on the comment section, below~

6 comments:

M_Lex said...

sakaki makio.
mafia pling hebat.
haha~

geLaSkaCa said...

haha..

yakuza jepun kne belasah snyap jek..

yb kalo luka2 sikit,ambulans cpt2 dtg..

haha..

castro said...

apsal kaitkan YB ngan Yakuza? hahaha.. nak cakap diorg cam Yakuza?

comic reader said...

Yakuza vs YangBabi

sha said...

HELLIOZ I PUN PIKIR JUGA MCM TU. TAPI APE KITA BOLE BUAT...TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN SALAH SATU BENDA NILAH.

Anonymous said...

strange Malaysian..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~