Friday, March 19, 2010

Berak Tanpa Gravity?

it all happened when i was so bored and my mind is slipping away to the outer universe

Pernah tak korang bayangkan macam mane astronout yang ade kat outerspace tu rase nak berak?

setahu aku la,
setahu ape yang aku tahu,
bape banyak nak bagi tahu neyh?


ok2
back to the point
kita akan rase nak singgah tempat yang ade bowl, air, cermin, paip, tempat duduk, tempat cangkung dan sekian2 apabila sudah sampai seru bukan?

Aku percaye gravity force adalah salah satu penyebab seru sampai sudah...
dan aku percaye tanpa gravity force,
tahi itu tidak akan keluar melalui anus mahupun lubang yang sewaktu dengannya
kerna mungkin saja tahi itu akan cuba dengan gagahnya keluar melalui mulut, hidung, mata, telinga dan medium yang lain..

Moreover,
bila meneran bagai nak keluarkan anak tuyh,
pastinya gravity lah yang menolong serta membantu pengeluaran hasil nyahtinja kedalam lobang2 yang berkenaan bagi disalurkan ke pusat pengumpulan tahi sedunia...

betul?
salah?

soalannya pada hari ini ialah
bile agaknye astronout tu rase nak pegi...
ummmm...
aahhh...
pegi toylet la...

jap2,
kat sane ade toylet ke?
gyahahhaha~
mstyla ade kan...

p/s : aku tengah bayangkan 'tengah sedap2 buat pelaburan, taik terapung sepah2...'
      SIMPANG~


Its my perspective. Whats yours?
hit me on the comment section, below~

6 comments:

Alynn Notnot said...

gila geli! hahaha!

From The News said...

hahaha kalau cirit birit macamana??
berak kena pakai suit. siap helmet full face bro..hahahahahha

mitchelle nur alya said...

euuwww :PP
mesti nanti kita tak dapat elak berak tu dpd kena muka kita kan kalau cmtu ?*kalaulah.heahahaha
tp kt space dorg dah buat air kencing jd minuman. haaa, cmne tuh ??

Cik Akma said...

eee tak leh byg. mende2 tu 'terbang' kat muke-muke astronout. muahhahaha :D

greenhall said...

haha.
xpuas beb coz xblh kemut2 bontot kalo kluar ikot mulut.

enjelinajolipit said...

jap. biar aku kol shekh muzafar dulu. agak2 dia nak jawab sambil tesipu2 malu x??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~