Saturday, April 17, 2010

Ape yang aku xske?

ah,
sume bende aku xske
semua aku damned kan
semua aku bullshitkan ye x?

gyahhahahahah
itu hobi aku....
at least aku ade hobi, tak macam wannabe
gyahahahahhahahahahah


ohkay~
arini aku nak cakap pasal lalalallalalang
LALANG

Question : Pernah tak ko jumpe orang yang suke maen ikut2 trend sebab dia rase dia PERLU dan WAJIB untuk berada dalm kelompok itu?

Jawapan aku : hari2 aku jumpe da~

Jawapan korang : ..................................................................
jawab kat comment section sudah~

aku menyampah tol ngan orang3 cenggini and cenggitu

masuk je punk kat malaysia join punk
budget punk abes r?

masuk je black metal kat mesia join black metal
budget kool arh minum darah kambing warne biru tuyh?
ade ke kambing wane biru?

masuk je skinhead join skinhead
Oi! abes la tuyh...

masuk je metal kat mesia join metal
headbanging sangat r tuyh....

masuk je emogothic kat mesia sume nak jadik emogothic
MACAM BABI...
buruk bodoh dress korang
muka kalau sorang2 macam model tadehal lagik
ni muka PECAH RUMAH jap g dress nak emogothic
menyampah siyal
pastu lepak kat klcc tayang muka
apehal dow?
tak cukup hisap tetek mak ko ke mase kecik dahulu?
panjang plak dah seraya mencarut...

masuk je spongebob kat mesia er.... konon2 jadik patrick starfish...
ade ke yang bwat camny?

paling baru?
naik je indie kat mesia semua nak jadik indie juga....
dress up kalah singer atas pentas tuyh?
bro, ko artis ke?
gyahahhahaha

aku kadang2 xpaham dan kadang2 xnak paham ape yang ade dalam palotak dorang ni.
xde pendirian
semua nak join
semua nak ikot
semua nak rase
gile ke?

so, aku akan senantiasa menjauhkan diri dari golongan2 yang xde taste ni sebab dorang suke maen ekot2
sebab tu aku ske carik bende yang xramai orang tau n layan, tapi best.
xde la nampak macam WANNABE yang xde arah tuju
lagi sekali yarh
MENYAMPAH SIYAL~

make up your mind la people....
xkan seumur hidup ko nak jadik lalang je weyh
dahla lalang
xde function lak tuyh
buat nyemak atas tanah je
gyahahhahaha~

p/s : 'korek idong' sambil berkata "erm... nyamannye udara~"

Its my perspective. Whats yours?
hit me on the comment section, below~

9 comments:

iema_z said...

agak menyampah jgk...mcm xde pendirian..

reddiamond15 said...

msia ni memang dah terlampau 'pemurah' sangat, mula2 orang asing, pas uh skang, budaya asing...
kalau y elok xpe jugak, ini...ntahlah malas nk cakap...hellioz pun dah tolong cakapkan kan...so faham2 je la...=(

geLaSkaCa said...

hellioz..
satu lg bnde la..

msuk je musim shawl..
sume nk gne shawl..

aku nk beli tdung biase pn dh kurg skrg..
aku oldskool sgt ke?

haha..!!

Cik Akma said...

da la konon2 nak emogothic, sket2 nak emo je kan? hampeh~

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

hmm... bab ni aku pun menyampah ngan org mcm ni. Lagi plak kalau Melayu yg buat perangai mcm ni. Melayu tak sedar diri, makan belacan ada hati jadi kuda belang.

RastaMat said...

wakakaka..
budak baru nak kenal dunia..

avid gunner said...

fenomena biasa kalau terdedah kpd globalism. benda ni simple je. dorg sebenarnya banyak terdiri daripada remaja yg masih mencari inner self dorg..at this stage, ramai remaja buat benda ni..bodoh mmg bodoh..but hey, masa remaja ni la nak tau apa maksudnya bodoh, bukan?

J. Love said...

pade aku sebab the only consistent thing in life is changes.

ade orang sebab memang terikut-ikut. ade orang memang sebab minat dia berubah-ubah.

aku takde ikut mane-mane, tapi contoh dari segi music dan movie la kan, dulu dengan sekarang memang sangat-sangat lain. dulu aku boleh tahan dengar underoath, sekarang tak suke dah. dulu kalau bukan rock bands, jgn harap aku nak layan.

layan lagu mainstream time dgn kawan-kawan je.

sekarang ni, lagu mainstream masih jarang dilayan, tp musically taste aku sangat-sangat dah berubah.

can't really blame those kids. they like to experience. kalau tak minat skrg, dah tua kubur dah panggil2 rumah dah suh blah, baru nak berubah, susah la bai..

at some points in our lives, ade time kite jadi lalang. it may not be 100% a bad thing.

PS: indie kat malaysia bukanle indie mane. mainstream habes.

Aidi-Safuan said...

HAHAHA...ko siot! aku terasa sket sebab dulu camtuh. sekarang dah tua, so xnak ikot2 lagi dah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~