Tuesday, May 11, 2010

Walking Stereotype?

We are living our life in a controlled state
Most of us are shaped to be a walking stereotype
living a life where our set of mind has been coordinated with

These typo walking stereotype will eventually try to outbid the others who isn't following them by giving them another jar of stereotyping

i hate these walking stereotype...
because they love to think that they are the most up-to-date human on earth while they didn't realize that they are already being in a controlled state....

a controlled state is,
A condition where they have to be the person everyone wants to be
A person who thinks that they'll be out-of date by leaving all those walking stereotypes behind
these typo walking stereotypes are an ultimate robot
an ultimate robot who wants to be the one who thinks that they are what people should be
a living organism who thought that they are what trend-setter is....
Holy, damn holiness created by their numbful mind thinking

Oh i just hope that i can sweep these junk aside but i can't,
because they are the majority
and i'm just a minority,
who think i don't need to be them to be me....

and thats the reason why i will always being me,
 despite the fact that i am living my life on the world of countless walking stereotypes...

p/s : cigar anyone?


Its my perspective. Whats yours?

hit me on the comment section, below~

7 comments:

Fontonk said...

this is full of shit. Im one of those walking stereotype. lol

i'msosupernotcool said...

its your life you living in..

nah.. i dont smoke..

fidde said...

then be the winning minority lor...

hellioz said...

fontonk
ye, aku tau itu sejak dulu lagi
gyahhahahaah~

I'msosupernotcool
yeah
everybody's living their own life.

fidde
will try...

::Sarah:: said...

Walking stereotype?

Heh..people like this should be ignore..ur life is ur life..u are the one who control it and not them..seen lots of this type but hell, like i care..they just love to pissed people off..:D

fndrocka said...

to follow or not...

the easier way is to follow

fndrocka said...

to follow or not

sometimes,the easier way is to follow..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~