Saturday, June 26, 2010

Rage Fest # 4!

Warning : Carutan Tanpa Speed Limit Detected!
[parental guidance needed upon reading this shiznit]

Kali ni gwa berangin sk8
Lu jangan nak ngade2 ngan gwa.
Gwa da cukup sabar dah dengan lu.
Keje nak halang gwa je...
Lu relax je.
Sat g sampai la ajal lu...
Lu chillax je!
[aik? gwa yg tak chillax neyh...]

Lu Memang Cibs!
Kalau lu xwujud, gwa tgh senang lenang golek2 atas katil rakam vdeo orang tengah mandi dalam bilik air.
Tapi Sebab lu ade, gwa asek mimpi gwa ade mate macam Superman hari2.
Hamsap!

Lu memang Lahanat!
Kalau lu xwujud,
Gwa relax je jalan2 kat mane2 yang gwa suka...
Takde sape yg boleyh bataskan pergerakan gwa

Ah, siyal lah lu neyh,
Sebab ade lu la bapak gwa bising2 gwa tampal poster Gempak dalam bilik gwa.
Kalau lu xde, kompem bapak gwa xbising,
And Kompem Gempak xkeluarkan Poster2 style.

Lu memang Cilabai!
Sebab lu la tulang belakang gwa sakit2 sbelum hari raya taun lepas.
Keja nak ngecat lu je.
Kalau bukan sebab lu, mesty gwa tengah sedap2 hentak drum  kat uma member gwa laju2.

Kalau bukan sebab kewujudan lu,
Mesty gwa dah kaya raya pakai mitsubishi Evo 10 sambil bakar2 mat rempit yang poyo bawak motor macam superman. Haram btol, lu orang xde keje laen ke hah?!
Mesty gwa dapat support kucing gwa pegi Disneyland kalau lu xwujud.
Kenapa!!!!
Kenapa lu ade?
Kalau x gwa da dapat da sentuh berlian2 dengan emas dalam kedai tuyh.
Cilakak btol!

Kalau bukan sebab lu,
Mesty gwa boleyh tengok jiran gwa tengah buat ape berdua2 an dalam bilik.
Ah, lu memang siyal lah...
Sebab lu jugak la gwa buat n3 ni Khas untuk lu
Bangkai betol...

Kalau ikutkan hati, gwa nak je hancurkan lu pakai bulldozer...
Nasib baek gwa xde sen nak sewa bulldozer.


Fuck la
Tak pasal2 gwa habeskan mase gwa yang tak ternilai cerita pasal lu
Alephent ni nak kne gak.
Ade ke patut suruh gwa rage pasal lu.
Gwa xtau la lu bersalah ke tak,
tapi ni sume alep punye kerja
Lu jangan salahkan gwa
Lu salahkan alep yang belagak brader2 tuyh...
Keje nak pedajal gwa je, hamsap punye manusia

Ah, tapi ni silap gwa jugak...
Gwa yang sahut cabaran lu...
Kalau x, mesty n3 ni xwujud dan gwa xyah pening kepala nak rage pasal lu

P/S : Sorry Dinding, ni semua salah Alephent.
Gyahahahahahahaahahahahahaha~ hamsap!


Its my perspective. Whats yours?
hit me on the comment section, below~

32 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

bongeks~

kih3~

gua dengan gigih baca~

nnati lu, gua antar soalan kat formspring~

Atiqah idrus said...

aeolaa. aku suka dtg blog ni tp aku xpenah paham entry2 dlm ni. sbb aku bawah umo kot.

::Sarah:: said...

Ahahahaaha...Sabar, hell, sabar..memang silap la lu sahut cabaran tapi tue menunjukkan lu berani mati punya. so, chillax..

@yuE said...

gua hentak jugak budak alep ni dengan kain kapas kang....


ingatkan sapa la kena rage...


hampeh gua tertipu...

Lya Colours said...

woi ape ni
gua pening ni
help help

~anna&anuar~ said...

ape ke sengall nauuuuuu rage lu kali ni... sape nak jadi anon maki or libas lu ngan parang kalo gni....

alep, lu nnti wa balik kuantan, siap laaa... nape lu soh helli wat keje gni... haaaaiiiihhhhhh...

Whoopz said...

Dinding je? Lantai, pintu, kabinet dapur x rage?
Pot0ng stim betol la.. Hahah..

Gadis -malas login said...

hellioz
ko waras x ni
cehhhh~
awal2 aku da syak ni mesti rage pelik2 ni..
ayat ko ko pelik2
bahahaha
apalah...

senandung semalam said...

relax bro...
;)ok?

Affan Ruslan said...

bazir masa akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu baca!.
argh!

aLy said...

adeyhh
ingat pasal sape td
-,-"
bedebar dowh bace

reen_sofee said...

dinding?
mak aik!
ape laa dosa dinding tuh!
ish!

BalqisShafiqa said...

drum3!!!
jom main drum.

seriyes, ni pasal ape?
nanti kalau jadi bawa kucing ke disneyland, bawa balqis skali.

fhunky-fhinky said...

LOL....

dan sebab dinding jugak, gua xdapat tgk jiran gua merangkap stewardess bukak uniform dia...

HAHAHA

husnazainal said...

kesian dinding..tak pasal2..

husnazainal said...

kesian dinding..tak pasal2..

intanurulfateha ❤ said...

.gua nak rage lu lah
.hahahha ;D

areleaf said...

cilake..lu letak formspring tu watpe..glamer ar gua nnti..kang glamer gua jadi riak plak..org riak masuk neraka..haishh..

profwacko said...

Aku dah dapat agak ko rage ngan ape kat perenggan ke 5.

Aujinz said...

hamsap..

pasal dinding pun lu nak rage..
muahahaha..

::cdot the dot:: said...

laaaaaaaaaaaaaa......

ape ke haram sgt lu ni??

dgn dinding pun lu sangap????!!!!

Roronoa Zoro said...

cissssssss..

amoi said...

torlling?

Anonymous said...

rasa macam nak jilat cipap la hari ni..ko nak tak?

.:iss:. said...

apa semua ni?? hamsap sungguh!!! bahahahahaha

alvin takda rumah harga 8juta said...

gua rasa elok lu g mandi junub..bulan puasa dah nak dekat ni..


lu rasa gua komen ikut suka atau rasa??


sepak perut gua kalau lu rasa lu hellioz..tapi kalau lu pig46 lu libas je gua..

gua kagum..


sangat kagum la..

Taufik Dato Mansor said...

RAGE RAGE.... hehe....

tia said...

kalo tade dinding abes ank dara org lu bantai tengok tiap ari,
:)haesh!

Wan Perlis said...

gua tggu rage 5

maCy said...

tengah mengomen ni... nah komen~

.::WaNiE::. said...

yayanggggg

sambil posing tepi dinding

jommmmmm

ape jadah entah hahahaha

Meowwwww said...

Meowwwww

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~