Thursday, June 24, 2010

Who Is That Pervert?

Warning : This entry may contain explicit material and is not suitable for underage view. 
Visit this page with the presence of your parents if u are underage.
bile mase gwa pandai2 rate content blog gwa neyh?
gyahaahahahhaah~

Semalam member maya gwa beritahu gwa.
Dia kena kacau dengan pervert.
Gwa syak yang selalu kacau  ni wajib la lelaki2 pervert yang sangap.
Yang kene kacau ni wajiblah perempuan2 yang letak YM address sepah2.

Gwa nak bagi warning sk8 dekat semua orang yang gunakan Yahoo Messenger.
Jangan senang2 letak email lu orang dekat mane2 page sebab peratusan lu kene kacau, kena stalk and kene aim dekat luar adalah sangat tinggi.
Xsilap gwa, ade site yang store semua email address for YM.
So, becareful lah yer...

Things happened,
For sure...
Gwa penah bace kes perempuan kene rogol kalau xsilap gwa sebab suka sangat dedah particular dekat any social networking including blogs, twitter and so on...
Perempuan ni xsilap gwa cuma twitt ke letak status kat FB nak pegi mane,
Elok2nak g berjimba-jimba dengan member, jadik mangsa rogol...
Xpasal2 esok keluar front page...

Ni la bad side of technology and their user...
Some of them budget yang dorang sangat kewl kalau cakap dekat the whole world dia sorang ade life pegi sane pegi sini...
Nak keluar pegi Shopping mall twitt
nak pegi kencing twitt
nak pegi makan twitt
nak pegi berak twitt
nak pergi main sabun twitt. eyh?
nak pegi berseronok dengan hubby malam jumaat twitt, eyh?
nak pegi keluar dengan member twitt
nak pergi ngendap milf sbela rumah twitt. eyh?
nak pergi rompak bank twitt. eyh?
nak pergi jumpe markha twitt.
Mane taknye stalker suka...

Kalau silap2 kena dengan stalk dengan pedobear ke,
memang lunyai la lu orang kene kerjakan lepas tuyh...
"Hey, I'm talking on the basis that things happened..."
Lagipun, prevention is better than cure kan?
why not?

Ok,
gwa dah ke laot dah neyh...
Ni printscreen member gwa semalam

18SX. 

Tak silap gwa, ade sorang member blogger gwa kena kacau camni gak
Si pervert tu hantar video ke hantar gambar dia tengah main sabun
Gyahahahahahhaahahah~
ape babi la rakam video sendiri tengah main sabun.
Macam haram..

So, 
gwa nak ingatkan kat semua Especially Gurls out there,
Be careful with your particular...

Technologies ni ade banyak good side,
Tapi bila ade hitam, mesti ada putih...
That means, bad side dia pon mesty seiring dan sejalan.
[dah mencarut lirik lagu plak dah]
Meyh share dengan gwa kalau lu pernah encounter bende2 neyh...

Link Of The Day : This Entry Was made Specially for U Justkontol
Credit : Alephent brader2
[kalau teguran cara baik ni pon lu tak boleyh terima, teruskan la hidup dalam state of denial]
"maybe lu akan sedar kalau DIA tarik balik semua yang lu dapat sekarang ni"

P/S : @jellabies Jom tengok movie dekat klcc malam ni nak? 
[ from twitter fags ]
gyahahaahhaahaahah~




Its my perspective. Whats yours?
hit me on the comment section, below~

55 comments:

~anna&anuar~ said...

alaaaa.... cam vaviiii jek gmbo tu kann...hareeeem satay tollll... jadahnye men sabun record sndiri.. feel ke weeeyhh.. bodos...

eyh?? mlm jumaat ye ari ni... ahaks~

farahh said...

gua suke entry warkah utk jk tu. bukan pe. sbb ayat die sumpah sopan!


"membenderakan blog org lain"--> ayat yg paling gua suka :D

Lya Colours said...

omg...
kenapa begitu sekali rupa benda itew
arghhh cannot nnti mimpi
wakakakaka

Azizul Luqman said...

gila babi., nak ehem2 pon tweet..,
hahahaha...

ko biar betul,
ade site yg store email...

::Sarah:: said...

Shit pervert gila..aku pernah kena ginie but yg songsang punya coz dia pikir aku nei lelaki yang sejenis juga cam dia (he's cute dowh..sayang eh). nasib aku xde webcam masa tapi aku boleh nampak apa dia buat..berhambur ketawa ku malam2 buta..nasib mataku x berdarah..:p

There are a lot of perverts and pedo out there. So, all girls are advice to be extra careful. Jangan main sembarang letak email address or whatever..

intanurulfateha ❤ said...

.mak aii
.mmg pervert nk mmpus
.adoii
.gua sala bce entry ke?
.ni entry org dewasa nehh
T___T

Whoopz said...

T0 all perverts 0ut there..
'masturbati0n is preventi0n'
Hahah..

Whoopz said...
This comment has been removed by the author.
Myth said...

WoohhhoooO!!!!!

encore!
encore!

Faizal The Newscaster said...

omg..pervert nak mampos.
aku penah gak dapat YM message tetiba dari minah2 mana ntah. mana diorang cilok id aku pun tak tau

tetiba dapat msg
"are you free tonight?" siap ada love love..

tapi avatar dia taklah macam tu..hahahahahaha

Nerzhul said...

mat glamour is the pervert. hahahaha

Frodo Baggins said...

"hei hei hei uoolsss,
malam nanti wa berjimak.
malam jumaat!!! yess"



hah, wa gtau satu dunia ni weh!!!
mau coooooba saya???


>>___<<


((cilake, wa baru plan letak
nama sayang sikontol, lu dah x bg anon!!))

Hidemichi said...

Mat Glemer tu JK gua ingat...dia kan glemer? wakakakaka.

Asyik JK je kena dgn lu lately, gua rasa redsally tgh bahagia macam honeymoon kot. hahahaha. (giler batu api!)

aLy said...

whoaa!
giler ah!
tatotnye~

Hizami Rahim said...

aku pun kena kacau.
haha.
boleh?

Wan Perlis said...

ahahhaha sapa suruh senang2 jaja ym dan pesbok.kan dah kena.jaja lah lagi kalian jaja

hellioz said...

Sama lah dengan orang yang sakit jiwa.

PeiPei said...

thats why being mystery sooo cool!
LOL

Roronoa Zoro said...

@ Hidemichi,
mat glemer adalah JK? hahaha.. lawah sehhh..

anyway Hellioz, aku rasa nie entri paling sopan dan penuh nasihat yang pernah aku baca. Terbaek lah hellioz. Sekali sekala nak juga penyejuk hati. Asyik baca entri org yang bikin panas jer.. hehe..

:D

norlina alfan a.k.a salju putih said...

hehe.. pervert ganggu kat YM ker? tu pun nak kecoh ker? aku selalu kene macam tulah. mmg tu adat dunia chatting dalam YM. kalo lu tak suka, lu boleh iggy (ignore). ignore button tu dicipta oleh pengelola YM bukan untuk saja2 cantik kat YM tu kan?

satu lagi aku cadangkan kalo ada yang aktif kat YM chatroom tu korang pakai chat client la. iggy je orang2 yang korang tak suka. pastu kalo ada orang offer webcam, terus DECLINE. (kecuali mmg kawan korang dah kenal). sbb aku pernah kena kaco, ada mamat bukak suar dia tunjuk kat webcam aku. adoi.. bengkek aku dibuatnya.

waaa.. agak menakutkan bila ko cakap camtu... kena rogol sbb dedah particular kat blog. tak pasal2 aku jadi aim mangsa rogol plak pasni.. eee.. seram jugak. hehe. (tapi tak insaf lagi ni... biasalah aku.. lagi mencabar.. lagi aku suka. miahaha).

nice entry. i like.

RyuJi said...

bro, lu mmg btul..klo wa nk tekel awek cun wa mesti check dia ada fb ke tak pon twit..senang wa nk masuk jarum..tapi sib bek wa da kawin..huahuahuahuhau

Lady SharpShouter said...

weh, gambo tuh buat aku pening.. eh ke suka? eh.. pening.hahaha

syaf said...

wo, ade x org nak main sabun pown die twitt????

tp betul ep kaw ckp, silap ari bulan kene kekah ramai2 baru taw..awek2 ni perlu sedar...


***lu boley jadi ustaz!!! masuk imam mude plzzz ***dengan genangan air mate

tot tot kecik said...

salam..


ish ish..
ank sapa la tu..??


smile :)

Aujinz said...

gua nak twitt gua suka Hellioz..
tapi gua bukan gay..





[..owh lupe..gua takde tweeter...err..twitter!..]

muahahhahaha

arif said...

rage syahirah sabri pleaseeeeeeeeeeeeeee

johan adam said...

gua stuju dgnt statement 'prevention is better then cure'.




n i more, gua gak stuju dgn statement 'masturbation is prevention'. haha..

I n n z said...

ouhhhh ...

J. Love said...

gua letak je YM gua. kalau orang add, baru sehari YM dgn gua dia sendiri blah. sebab gua sombong/kasar gila time berYM dgn strangers tah sape2.

kah kah kah!


mat glamour tu gambar mantap. confirm confim bukan dia punya. kah kah kah!

tapi gua kalau orang nak lucah-lucah gua kadang-kadang layan, kadang-kadang tak. kahkahkahkahkahkahkah!


PS: gua nak gi shopping la arini yayang. lusa member gua kawen. tp gua nak pakai baju paling meletop. hahhahaha!

Liliyuli said...

huh takut saya

Kie-yu said...

baek abg hellioz!
aku akan ingt nasehat ko nih.
hahaha.

Nasrina said...

i have no facebook and twitter.. live easy life.. =p

shey said...

ngeeh~ kerajinan ketayangan ke-YM-an kau org ... lalalala~ this is wht u get . technology semaki maju wa ckp lu :DD


*ape aku ckp ney ! T_T

amoi said...

itu perempuan bangang. fb tu suruh isi apa, pakai isi je. padahal tak sedar info dia mcm alamat and nombor phone terdedah kat part INFO tu.

tp tp..

aku pun kdg2 twit nak pergi mana gak. T.T


and..


aku PUN PERNAH KACAU. macam sial. dok buzz aku and ajak nak melancap. heh. terus aku letak id dia dlm grup "TAK ADA TELUR" dlm ym aku and of cossss akan di-invikan pada id-nya selamanyaaaaa.



miahahahahahahahaha

khadijah aminah md yusoff said...

ha'ah la mmg kena beware, cm kes yg kat luar negara tu..dgn alamt2 umah dia letak.. pastu suke no la letak pic bonggol2 dia tu.. mmg org tu naik stim la dtg umah dia rogol n bunuh... bahaya2 zaman skg ni,,, org jahat kite tatau berada di mana2

.Am-OH-Am. said...

euwww, gross okeyh!

¶A.K.I¶ said...

mujo ak plak ym ngn listed aje.. x de kje nk msk2 chat room tayang gamba maut2~ mmg cari nahas!

n ak da lme x ym!

lilacfla said...

memula kena stalk terasa diri hot, lepas dah kena itu ini, surat layang, luv letter, sms hantu mulalah nak 'hot'

jaga diri sendri, beringat..

Aqram said...

Mother I Loike to Fuck.

haha. jiran sebelah MILF. demm!

areleaf said...

giler horror..besar betol pacat..tak mati plak orang tu..

aleen adela akoo ^_* said...

hancess!aku da la puase d ari baek bln baek neh!arghhh,xley trime hakikat aku tertengok prinscreen tuh.kurang point aku arinih!

reen_sofee said...

yeke weh!
seran lak aku!
ish!

Rowena Chasez said...

kau mcm bpak org dh..
nasihat2 cmnie..:P

fhunky-fhinky said...

fucking pervert!

hahahahaha

@yuE said...

makghaihhh...



besor giler weh....




ooo tak boleh ekk???


ok la gua buang semua...

nasikputeh said...

gua komen sambil tutup mata so tak byk yg gua ley komen..

LORD ZARA 札拉 said...

antara sebab aku dah buang location aku kat Twitter adalah ini~

wee~

siggplus said...

jom la kita webcam. boleh i lepas giam dekat batang u. gewrammm.. hahaha

BalqisShafiqa said...

salam ziarah, hellioz.
pernah kena juga macam ni.
ada jantan mana tah, siap hantar video lucah lagi.
selekeh!

tp YM wa x da laa.
ada blog n fb je.

.::WaNiE::. said...

heh sebab tu aku tak suke accept kalau ada laki invite view webcam, dah tau dah, ada sekali tu belakang sejadah, elok gentel telur. dahlah gemuk. tergolek2 aku gelak ..bangang gile.

tapi camne aku nak tau mat glamour tu bukan ko

gyahahahahaha~

Nunady said...

Takutnya...bahye ni. Risau pulak blog ku ,selamat ke tak..risau , risau....ada jugak orang sanggup buat gitu...aneh , aneh

I luv advice tak formal , jenis santai...dapat diterima ramai..

maCy said...

wahh... ay~ sungguh memberi peringatan entry ni..

ni pesanan khidmat sosial..

mekaseh la ye, maCy ni kaum ibu yang tak letak mrate emel, insyaAllah la.. huhu

Seha Haris said...

alalal. i'm so touched la helli! hahah. concern nye. sweet lah u ni helli (dlm nada gedik nak mam). hahahahahahahaha!

Meowwwww said...

Meowwwww

radin fadli said...

hahaha aku ada buat post pasal benda ni jugak...tapi pasal foursquare app for iphone.banyak bawak keburukan dari kebaikan =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~