Saturday, August 14, 2010

CURSING QUESTION #6

What would YOU do if you could be your opposite sex for a WEEK?


Its my perspective. Whats yours?
hit me on the comment section, below~

33 comments:

.::WaNiE::. said...

susah ni bcoz i dont want to. huhuhu

gwa kan ada lu ngn leplep xkan ar nak jd gay pulak kan?

gyahahahahaha

Rowena Chasez said...

ingin merasa mimpi basah...
HAHAA~

mcjust.lol said...

i will work harder to get my dream car!! hahaha

tp disebabakan aku ni perempuan, aku tak kisah sgt dgn kereta tu. ishhh


mungkin akan cuba mengorat awek awek lawa.. hahah

Dyna Yvonne said...

hoohho...
nk g gym build muscle ketul2..haha

Fontonk said...

beronani laa. hahah

AyuE SurihanyOt said...

gua nak ngorat lu boley??

Whoopz said...

hahah.. interestim.. gwa rasa nak kangkang.. then nak suruh kwn gwa sepak celah kangkang gwa.. nak taw mcm mana rasa.. hahahahahaha.. juz a curiousity.. :p

Aujinz said...

Gua nak soleh macam Lisa Surihani..


muahahahhaa..

DarkSky said...

nak try pakai bikini..

little ain said...

nak jadi terer math, macam abah :)

.s.o.f.i.a. said...

gua nak pakai nama FAHRIN AHMAD... sebab gua tengok kengkawan gua ramai minat fahrin ahmad. so kalau gua jadik laki yang bernama fahrin ahmad mesti ramai awek suka kat gua......

The Poyo Me said...

so, if i am androgynous,
if i answer this question,
will it be "no change?"

0-o

fiQ said...

aku nak jumpa seorang perempuan..sumpah.....

ada satu mende yg aku nak sampaikan kat dia,...bout life and pride...

Fiq said...

aku tak boleh tuka qada' qadar

hmm..

nk jadik john cena bulehh?hakhakahak

maCy said...

i dont want to be a gay. camne nak approach kalo jad laki. hee

tiafazunia said...

gua pnah dgr soklan neh,
then theres one guy answer :
'i wanna fingering all day long! awesome!'

errr ? gua xphm ekceli. ape tuh ?


bahahahahaha~ bln2 pose neh lu tayah la terangkan. biar gua stay inesen je. kuikuikui!

Cik Akma said...

don't want. haaha~

siggplus said...

pecahkan dara sendiri

amoi said...

kalau aku dapat jadi laki?

I will fuck some chic babeh!

:DD

maisyara Pot! Pot! said...

tak nak. huhu ^^

aLy said...

nak berlagak macho!
ahahaha

areleaf said...

gi shopping la nyah!!

Ili Shaheera said...

Nak set rambut ensem2 macam yang ada dalam anime x3 Ngorat perempuan.. Jadi nakai xDDD

eszol said...

ape lg, g fitting room o tempat mandi awam n snap a lot of pix

then blackmail dorg sume

kaya aku

haaha

iemaZAIMAH said...

sikit pun tak teringin meyh...

::cdot the dot:: said...

gua nak pagi pegi keje, anak2 dah siap mandi..dah siap buat keje sendiri..tunggu masa gi sekolah jek..

gua balik keje, makanan suma dah siap, tunggu nak melantak jek..

gua habis makan, pekena rokok sebatang, start fb sampai midnite..

pastu klu gua tgh berahi, gua bersenggama la..

lps settle suma, gua tido blk..smpi subuh...begitulah rutin gua hari2..semua dah ready..

IF I WERE A BOY!!

alvin takda umah harga 8juta said...

aku nak g butik kasut..nak try heels..pastu cam biasa la..nak try bra..panties bagai..

owhh..aku akan pastikan aku pakai pad pakai buang yg sama dgn mariah carey pakai..

Linglung said...

gua nak dok dalam bilik seminggu pastu bogel puas2 sambil mengadap cermin...yeszaaaa!

reen_sofee said...

takut laa weh kalo jadik cam tuh!
hahaha

Myth said...

aku nak jadi bitchy, kikis duit laki banyak2...kalau aku jadi ppuan lawa la..

aku pun nak pecahkan dara sendiri.

Nak try rasa terima sperm dalam rahim

nak try climax yang kejang 1 badan

...
...
...


BODOH! puasa pun nak pikir kotow.
muahaha~~~

DuniakuAbstrak said...

jalan2 bogel tengah2 bandar...hahahaha

ururu said...

kalau aku jadi pompuan seminggu. aku nak semayang 5 waktu.
mulia gile.

WTF?!!!

shapoji said...

nak masuk americas next tp model, envy people balas, "konfirm tersingkir"...

aku tak kesah sebab smgu kemudian,balik ader kote dah.....

Pastu nak try dating, pikat2 laki hensem, pastu ditch him...kalu dier nak simbah asid kat aku pon.....
cam aku cakap tadi, smgu tue dah ader kote dah...mner dier nak knal tue aku....

If i were a girl!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~