Monday, August 16, 2010

Perempuan KAKI Online

gwa tau gwa tau
tajuk tu nampak macam sexist kan?
eyh?
tak?

gwa cume nak bagi tau lu orang semua
tak kira lu laki ke pompuan ke mumayyiz ke da baligh ke belum sunat ke lu kene ambik tau neyh....

perempuan punye percentage on9 lagi tinggi dari lelaki
kenape?Sebab ni stats la..

ok,
gwa da mancarut jauh sanagt
sbenanye gwa nak gtau lu orang,
kalau lu nak blog lu laku macam goreng pisang panas,
try tulis ape2 advice A.K.A nasihat dekat pompuan,
gwa  sarankan lu semua berbuat demikian kerana pompuan sememangnya banyak masalah dan perempuan ni memang bermasalah selalu...
gyahahahahahahahaahah~

Perempuan punye style gwa kurang nak paham walaupun gwa tau sikit2...
perempuan ni suke sangat orang lelaki dengar masalah dorang lepas tu tak bagi lelaki selesaikan masalah tu.
perempuan suka buat laki tu menyirap dengar sorang2  je masalah tu.
Lelaki WAJIB menyirap sebab dipakse jadik tunggul dengar masalah2 pompuan macam tuyh....
Damn, gwa penah rase... dorang cume nak kaum lelaki ni dengar je, siyes!
dengar je, jangan cakap ape, jangan bagi solution.
LISTEN!
gyahahahhhahahah~

Gwa agak la kan, kalau semua perempuan macam ni,
gwa nak syarikat HELLIOZ CORPORATION gwa buat satu tunggul kayu yang bole masuk koin macam lu maen tikam2 tuyh.....
Lepas tuyh perempuan boleyh la borak ngan tunggul tu sampai mase tamat
gwa belum perincikan semua idea gwa kepada lembaga pengarah syarikat gwa sebab gwa belum siapkan prototype gwa untuk gwa present...

Gwa syak syarikat billionaire Jepun mesty minat idea gwa neyh....
ini lagi better dari nampak orang perempuan bunuh diri sorang terjun bangunan...
sadis siyal buat camni...
lagi satu style yang gwa menyampah nak bunuh diri kelar tangan...
bawak2 tobat la weyh....
lu tak takut neraka ke weyh?
Walaupun name gwa Hellioz, gwa sendiry pon takut neraka walaupun gwa tak nampak n
walaupun gwa TELAH digelar ahli neraka oleh blogger yang anggap diri mereka otai pon gwa still takut gak ngan neraka...
gyahahahahah~

Keje Bagi hukum masuk neraka ke syurga bukan kerja gwa,
ini kerja kat atas sane, gwa malas la nak ulas banyak2...
lu pon ade otak nak pk....
gwa serah kat lu jela kayh...

so, apabila gwa dah terlajak jauh dari ape yang gwa nak sampaikan,
gwa nak ucap selamat bagi advice dekat perempuan2 yang banyak masalah dekat web neyh....

P/S : Gwa tau, lelaki pon banyak masalah, tapi lelaki ni Ego lebeyh, tak suka share masalah ngan orang lain kecuali orang tu PALING dia boleyh percaye....
ciao~

Gwa syak, LINK ni salah satu blog yg pehmes sbb slalu cerita pasal ape yg perempuan suka baca. gyahahahahah~
kewl~ gwa syak LINK ni pon ade advice gak...
ushar lah... gwa pon xsempat nk usha semua laie...
gyahahahha~


Its my perspective. Whats yours?
hit me on the comment section, below~

35 comments:

fiQ Froz said...

hhhhaha arini aku x pose..dan aku nak cakap..cam celaka lah entry ko neh..hehe...

em aku x setuju pompuan byk masalah..silap tuh..apa yang betul pompuan ni sukekan perhatian....dan suka berkongsi...perempuan ada jiwa komplikated dan susah utk selesaikan sesuatu sengsorang senang citer mereka kaun yg suka mengadu....

so..
tgk saja duni ablogging blog milik perempuan 80% banyaknye dr lelaki...ini aku rasa lah..kalau x betul aku punye pasal lah kan..

=p

beb..
take care.

.::WaNiE::. said...

gwa suka bercerita kat skandal gwa utk bagi dia menyirap, jeles dan naik angin

tp bila dia suruh buat something gwa tak buat

itukan content entry ni all about?

gyahahahahahah~

accept lah perempuan itu perempuan. tunggul lelaki mmg diperlukan.

eh.

AlexiaAqram said...

haha!. tervaekkk.

tiada yang lebih rumit melainkan masalah perempuan yang bermasalahan dengan pelbagai permasalahan kerana di salahkan dengan kesalahan.

eyh? gyahahahaha!

Matjoe said...

kewl giler aku first!!!!!

Matjoe said...

adoii, x first laa kot sebab ada lagi awal yg ko x approve lagi...


slmt berpuaser cik hellioz

alvin takda umah harga 8juta said...

hellioz..
lu ada gf tak??

The Poyo Me said...

the other khairul, hahaha...
ak follow kejap jer.
aven pompuan cam ak agak geli dgn nasihat2 die.

psssttt...mr ben a nak mengupdate blog links kat page dia. ramai blogger tgh merayu nak mintak diletak link. siap wat post spesel agik.

soalannya...ada aku kesah?

ngee~~

bukan penggoda said...

gua ske post lu yg ni.


weh, ble lu nk open comment box ni? haih.

Robot Baik said...

dua contoh blog yang kau bagi tu memang kandungannya pompuan suka baca.
myahahahaha!

tiafazunia said...

gua rasa nak apply jd secretary kat HELLIOZ CORPORATION tu. agak2 lu dapat x ?

then gua tanak lah ckp dgn tunggul kayu, plg kurang pon gua pegi ngadu kt bos gua la ye dak ?


hahahaha!

wong ah ian said...

masalah lelaki 2 je..

1.duit
2.pompuan

tu je..

amira said...

kwang2.. sumer pompuan yang awak jumpa camtu.. bai~~ kalau dia muslimah mukminah dia tak ngadu kat ko je..dia ngadu kat Allah sama!!!

MOFASAD said...

wewittt~~~
hahahaha



cayang bucuk lalink intan permata bak bidadari neraka

gayahahaha

Kie-yu said...

gua syak lepas ni lu mesti kena bebel dgn sume blogger wanita
hahaha~!

DuniakuAbstrak said...

haha kalau tunggul tu boring plak..pompuan nak laki respon gak masa dia meluahkan perasaan tu..aku slalu jadi mangsa kot..hahaha

Cornstar said...

kalau muka comel, bibir muncung muncung dan love dipipi,
siapa yang tak suka tengok?

oh tengok, bukan baca.
berbeza.

hellioz said...

@fiq
ape yg lu nk tegakkan lagi?
betol la ape gwa cakap tuyh
gyahahhahah~

@WANIE
u got it all right yayang~
gyahahhaahaah~

@alexiaaqram
yeah, kebenarannya terjawab
gyahahhahaha~
name lu sape hah?

@matjoe
selamat pose jugak ye brah~

@alvino
xde
gwa single mingle...
jom ikut gwa flirting nak?
gyahahahahah~

@the poyo me
larh!
lu pompuan ke?
gwa hengatkan lu laki...
btw, smalam gwa ade passed by blog yg nk kene list. t gwa buat parodi kalau gwa rajen kayh
gyahahahahah~

@ bukanpenggoda
suka?
trimas...
bila nk bukak?
laen zaman
gyahahaahaha~

@robot baek
yeah...
lu paham ape yg gwa paham
gyahahahah~

@Pandatia
tia2...
fyi, gwa la ceo dekat hellioz corp gwa
lu nk mintak keje kena pass thru gwa
bos lu pon nanti gwa
macam mane?

gyahahahahaha~

@ian
absoFUCKINGlutely mang...
u got what i had in my mind
gyahahahaahah~

@amira
wahai cik amira...
lu hengat gwa xpernah couple dengan pompuan muslimah ke?
its a fact meyh,
ngadu kat tuhan laen cite
ngadu kat laki laen cite
xyah rase mcm pmpuan alim tu kuat sangat keje nk ngadu kt tuhan je.
tuhan buat manusia ade pasangan.
dont deny it.
Itu la guna pompuan ade lelaki
Reality sucks meyh
and this is the ugly truth!
gyahahahahahaha~
eat it n swallow it
gyahahahahhaah~

@mofasad
lu ni dah lame xkena lempang seda dua neyh
gyahahahahahaah~

@kie yu
silakan
gyahahahahah~

@ayul
gwa syak almost sume laki penah rase ape yg gwa rase la...
gyahahahaahaha~

Cik Akma said...

hep kaum wanita nak suh kaum lelaki memahami laa. listen and give your serious opinion. hahaha :P

mcjust.lol said...

waaa..... lu bermasalah tak? gua nak bagi advice sikit ni.. kalau lu takde masalah, tolong dgr masalah gua! listen!! hahaahhaa=D

YobSumo said...

diam, angguk2 je... ohhh ehhh ic... pun dah cukup.

¶A.K.I¶ said...

hahahha..
bgok rce bce komen mauposat!!
hye lalink~
i nak luah perasaaan....

[ahh tok prototype mesin mcm tikam2 tu kan... wa cadang lu buat mke ala2~~ asian la... nk bg market japan kan kan kan~ hhehe... nama dia... mr. boboT]

we trust in arshavin said...

kalau saya perempuan da lame saya ngorat awak taw...saya suka cara awak ni...tp apakan daya saya lelaki sejati pecinta wanita..

x jantan la klu x ego..nak ego murah meh p kedai aku....hahaaha

Nerzhul said...

cakap salah tak cakap pun salah masa dengar masalah perempuan. hehe

maCy said...

maCy syak ay maseh luka di hati~
hahah

iemaZAIMAH said...

perempuan mmg byk mslh..xksh lh terhadap lelaki mahupun perempuan sndr..sbb tu perempuan tu rumit..

tp,rasenye yg bermasalah, perempuan ke laki sme je..depends on how they handle the probs la..

btw,psl tunggul kayu tu..i beg to differ meyh..kdg2 kwn sndr pun xleh cye..so bleyh je share dgn strangers..rsenye la

BalqisShafiqa said...

perempuan mmg byk masalah tp ada yg terlalu berahsia.

ada juga yg entah cerita apa2.
geli shal!

tapi kalo laki dia akan cerita apa orang yg dia percaya betul ttg prob dia. kan?

amoi said...

damn it.

lain kali aku tak nak story apa2 dengan ko dah.

thats it.

TITIK.

areleaf said...

hell,baki nasi ayam hainan tengahari tadi ada lagi ni..lu nak lagi ke x?kalau xnak gua nak buang..

Anak Abdullah said...

aku yakin ni bukan post yang ko draft..kalau ye pun, ciput gila content..

anyway, the very first komen dekat post ni, serius aku tak faham mende..8 kali aku baca, haram tak faham..

anyway, kepada perempuan yang nak lelaki memahami anda..tahniah, anda memang layak untuk difahami oleh lelaki, aku tak nafikan..

oleh yang demikian, anda sekalian mesti memberitahu kepada khalayak wanita seluruh semesta untuk memahami lelaki..nak gender justice kan?

dah dapat koc wanita sahaja dalam komuter pun sibuk lagi mengendeng dekat koc yang tak spesifik penempatan jantina..

#hellioz corporation tu bukan kelab kan?

amoi said...

err.
nak tanya. wajib jwb!

"kau pernah menyirap ke dengar masalah aku?"

aku tengok kau ni boleh plak kata aku kelakar masa aku story mory masalah aku kat kau tu. LOL.

btw, usually people give me sympathy bila dga masalah aku but what I need it encourage words like do when I told u about hilang minat segala tu :DD

LOL

::cdot the dot:: said...

gua rasa kan...masalah tak penah jadi masalah dlm idup gua..

rilek rilek sudah...

kalau gua cerita dgn apek pun bukan dia paham...baik gua diam, simpan..
makan dalam...

eiffel said...

yeker pompuan camtuh???

entah la...mb awek lu jerk kot yg cmtuh...huhuuhu

tiafazunia said...

helli2!
lu neh lampi meh!
sebab tuh gua nk jd secretary kt ctu!

Frodo Baggins said...

ilexx arr helly ..
bila diorang bebel .. diam jerr
pokes kat "sudut-sudut positif".
bila diorg story n x tau nak stop
pokes kat bibir tu ker ..
then teka lerr rasa bibir diorg
agak2 perisa oren ke, stoberi ke ...


xderlah rasa hamsap sngt dgr luahan tu.


ingat, 'sudut-sudut positif'


>>____<<

Seha Haris said...

helli, wa stuju ah kalau lu bukak company cmtu. at least wa x la rasa bersalah kalau telinga lu bernanah bila kne dengar luahan perasaan wa yang meleret2 ni. sbb wa bayar untuk khidmat lu yang seberapa tu. dari wa nanahkan telingan kawan2 wa yang tak dapat apa2 dr wa, baik wa buat tlinga lu bernanah. hahahahaha! selamat menikmati bulan puasa bro!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~