Monday, September 13, 2010

Butterfingers

Entry ni xde kaitan dengan band butterfingers.
-harap maklum-

Lu orang ingat tak mase lu orang kecik2?
Situasi lu orang pecahkan ape2 yang berkenaan dengan kaca.
Cawan kaca, pinggan kaca, sudu kaca, garfu kaca, dan segala utensils yg bahannya kaca.

Seingat gwa, gwa dulu gwa slalu gak pecahkan bende2 tu.
And setiap kali gwa pecahkan ape2, mesty kene marah, pastu kena sapu, pastu rasa macam lanc,
sebab gwa bukan sengaja pon. Gyahahahahah~

Lepas dah kena marah tu mesti la  rase furious giler.
Dah la menatang tu jatuh tak sengaja, + kena marah plak tuyh. Tensen2...
Kalau gwa sengaja amek mangkok tu baling kat lantai yela kena marah kaw2.
Ini tak sengaja punya hal, pon kena marah...
Pelik gwa...
Tapi kecik2 lu ape tau, terima jela kena bebel seda dua das tiga das.
Tapi hati berkarat jugak ah kena marah. Sape yang suka kena marah.
Kucing gwa pon xske.
Gyahahahahah~

Tapi bila da besar gwa pk balik kelakar.
Kalau mase gwa pecahkan barang2 tu mase gwa da besar mesty gwa xkena marah.
Sebab tadi gwa baru je pecahkan jug.
Gyahahahahahahahahahahahahahahahaahh~

Butterfingers? bukan butterfingers pon.
da besar gwa xde pon pecah2kan ape2. Kecuali jug yang gwa baru pecahkan tu la. Jug tu gwa pecahkan sebab gwa tersepak. Sebab tu bukan butterfingers.
Gyahahahahahah~

Ade ke butterfingers neh?
sebab gwa yakin, bende tu mitos je.
Kalau dah nak pecah pecah la jugak.
Gyahahahahaha~

P/S : gwa yakin, lu orang pon same butterfingers gak dulu. Gyahahahahaha~

[announcement : breaking shiznit news tomorrow]


Its my perspective. What's yours?
hit me on the comment section, below~

22 comments:

amira said...

sy pengemas bilik dan kain2 belipat.. serta pengemas pinggan mangkuk.. susun berderet atas lantai... ntah mungkin ada lagi... tak dinyatakan.. hehe

fndrocka said...

haa...gua selalu pecahkan cermin rumah..main bola punya hal

eszol said...

1st!

gua bangon subuh

haha

Affan Ruslan said...

haish.
asal kaki lu ni macam belangkas.
dok diam2 takleh?

raina said...

serious aku xpenah bg pecah apa apa dr kecik sampai dah bangka..xpercaya? Bagus! Sbb aku tipu!

hamzah ian said...

....

.::WaNiE::. said...

lu ganti balik jug tu. satu hal gwa nak menghidang kat orang dtg raya nanti

Ili Shaheera said...

Sha penah pecahkan cawan kat Sunshine masa kecik2 dulu.. ketaq gilew.. pekerja situ pun xto nak kenakan tindakan apa.. xDDD

amoi said...

arrrrrr~

i can't wait for tomolow news dear.

areleaf said...

gua dah x pecahkan barang..gua pecahkan hati makwe2 je skrg..

areleaf said...

ok gua tipu..makwe2 yang pecahkan hati gua..



dem betei!

aLy said...

ha ha
memang sama la

Myth said...

Padan muka. Sapa suh pecahkan.
hahaha.

Tapi normal la lepas tu kena marah...walhal bukannya sengaja...dah mmg nak pecah. Lain la kalau pecah dara. kena pikir 2-3 kali

iemaZAIMAH said...

xfaham...butterfingers tu ap sbnrnye??tlong explain..sy org hulu..xfhm lah bhs inggeris ni

-______-"

maisyara Pot! Pot! said...

gwa pecahkan pinggan kaca dekat badan abang ku. hahahaha. gaduh kot masa time tu xD

reen_sofee said...

pecah kaca pecah gelas!
sudah baca harap balas!
:)

Hellioz said...

@iema
butterfingers la
cuba letak butter kt tgn,
pastu pegang cawan, kalau tak slip cawan tu anda memang pro.

gyahahahahahah~

DuniakuAbstrak said...

butterfootfingers bleh tak?

Hidemichi said...

gua cekap tangkap barang yg nak jatuh...kira apa fingers?

Anonymous said...

wtf , post yg xdak matlamat . tutup ja blog la

iemaZAIMAH said...

mmg xkn slip sbb tgn saya besarrrrrrrrrrr

slmt hari raya!

bye2.

RastaMat said...

cesss..

guwa ingat nak rage band butterfingers...
baru nak mengamok..
hahhaha..

lu butterfooters...

wakakakaka...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~