Monday, October 18, 2010

A

Huruf A

Nama gwa mungkin bermula dengan huruf A. Mungkin tidak.

A
Kalau anda tak dapat melihat, gambar di atas merujuk kepada vokal A bagi orang buta yang menggunakan sistem Braille untuk membaca.

Hari gwa sebut A. Dalam apa2 perkataan yang gwa tuturkan.

A = Ayam. Mungkin juga vitamin A.

A. Permulaan kepada Huruf Latin Moden.

A besar.

a kecil.

A. Sebahagian daripada huruf vokal yang ber'adik-beradikkan E, I, O, dan juga U.

Pelajar2 bonsai dan tak bonsai terpaksa mengejar gred A untuk nampak segak bergaya dalam segulung kertas. [fakta]
(tak ramai yang belajar sebab nak belajar, sebab semua nak kejar vokal/gred A) 
[fakta or fiksyen?]

Gwa syak kalau manusia ni digredkan dengan A sampi Z, gwa sangsi bangsa melayu ada dalam gred A untuk keseluruhannya. Kenapa melayu? Kerana gwa anggap Melayu sama dengan Mentaliti.
Mentaliti Melayu? Gwa faham lu faham ape yang gwa nak lu orang faham.
"U know who you are when u are who you are"
Gyahahahaha~



P/S : What does A meant to you people?



Its my perspective. What's yours?
hit me on the comment section, below~

26 comments:

amoi said...

A for Amoi.

Boleh?

mcjust.lol said...

A?

hurup mula2 sekali.

dan ada macam bentuk segitiga.

kalau buang palang kt tengah2 silap2 tengok boleh jadi mcm piramid.

freemason. kahkahkah

platipus said...

huruf P dlm braille cmne?

maCy said...

ahmad albab.
oi busy nampak. bukak blog baru pe.

hiro said...

A for final exam..goooo

bukan penggoda said...

gua xberapa gemar huruf A.

sebab nama gua akan sentiasa kelihatan last.

demit.

hamzah ian said...

jadah ape nih?

alfablue7 said...

secret admire

::cdot the dot:: said...

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

geLaSkaCa said...

A for ayam..

den lapor!!

haha..


hellioz..mne chatbox blog lu??

maisyara Pot! Pot! said...

erk? A....



SPM aku dapat 1 je A. ngeee^^

DuniakuAbstrak said...

A= AyuL

haha

melayu untuk gred A yg buruk2 ke?

bleh tahan banyak gak

.::s e n t::. said...

holla hellioz! :D

siggplus said...

A for anal

fhunky-fhinky said...

beras jasmine super5 grade A

tu je dalam pala otak gua...kahkahkah

J. Abdullah said...

a for arcade fire. sebab gua tengah cuba khatam album album diorang sekarang.

eiffel said...

tp memg betol pun...studen kejar A bkn sbb nk kn ilmu itu..tp utk A dlm skpg kertas...A yg byk lom tentu A for ur life...


agree??

mentaliti melayu??gwa rasa sgt jauh dr gred A itu...sangat jauh....

ima said...

A untuk akaun.

hahahaha.

Fontonk said...

freemason sial kau. A adalah antichrist. HAHAHA

cEro said...

nama aku start A.
dan aku melayu..
n i'm proud of it..

tia said...

igt gua kejar sgt A tuh ?
A tuh yg selalu kejar gua ..


well~~~


kihkih~ gyler riak!

profwacko said...

apa yg ko merepek nie Setan??? haha..

k.. esok B plak, then esoknye plak C.

nurul huda said...

A for Alvin!!



err

raina said...

A untuk Aku yang sangat best!

RastaMat said...

A = AnjingBanjinganCibaiPunye SistemBelajarSebabBuatBudakJadikBengapKepaleOtak.TaksubSangatDenganGredSampaiMasing2BodohBilerTangKerja.LuPahamKeApeGuwaTulisNiHell??

kurosagi said...

me ?? i take einstein's quote "Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value"

A is nothing~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~