Friday, January 21, 2011

Lawak Hari Ini -Maher Zain- #1

Hari ini hari jumaat.
Orang Islam p sembahyang kat masjid.


Tapi dia nak dengar lagu Maher Zain
Dengar lagu ni berapi menyanyi kungkang kungkang.
Sore sedap takpe lagi, ni da rupa ayam sakit tekak dah bunyinye.
Siap debate ni lagu puji tuhan bagai.
Tapi sembahyang haram, tak penah nak buat.

Apebende ni woi?
Dengan agama lu pon nak poser dengan gwa ke?
Kaki sorang2 baru gheti nak paham.
Kah3~
#serbanistas sungguh perangai.


Its my perspective. What's yours?
hit me on the comment section, below~

14 comments:

Lucifer said...

keh3. dengar lagu setan tu tak semestinya setan.

hiro said...

lama2 berubah la dia tu.

Lya Colours said...

ko p jumaat x. hihi (^_^)

Ouh said...

aku rase ko lagi lawak dari post ni hahah

eiffel said...

hahahaaa...

nmpk sgt xpaham apa yg dia nyanyikn...

.::WaNiE::. said...

yeahhhhhh

maCy said...

ha?

cikpia said...

ha ha.... sama la macam alasan nak pi konsert maher zain, alasan konsert keagamaan...... tak paham aku!!! pi konsert, jerit ala2 histeria tengok mamat lubnan tu, keagamaan kot celah mana.....???

Aujinz said...

isk isk isk.. lagho sungguh.. hahahaha...

platipus said...

bagi kaki perisa jamban je baru jalan..

daud said...

baik dengar lagu metal,
tapi cukupsembahyang 5 waktu.

daud said...

baik dengar lagu metal,
tapi cukupsembahyang 5 waktu.

HEROICzero said...

well, mereka kecoh, eh tengok konsert haram bla bla bla bla blah.

tapi tengok konsert maher zain, boleh plak adik2 akak2 bertudung neh?

wah, kerana maher zain, "hukum" haram sudah jatuh halal?

keh3x

Fontonk said...

siapakah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~