Saturday, March 26, 2011

Congratufuckinglations!

Beberapa hari yang lepas result SPM keluar
macam2 cerita  dihasilkan

Source 
Gwa taknak bebel pasal SPM penentu bla bla bla sebab remaja ni kalau lu cakap ape pon depa malas nak dengar. Cukup la kena bebel dengan mak bapak + cikgu dekat sekolah.
Pastu lu orang nak tambah lagi dengan bebelan serupa macam mak bapak depa, lagi bingit telinga woi.
Tak kisah la lu orang nak bebel pasal motivation ke hape. Remaja memang gitu gaya dia. Gwa pernah jadik budak umur 17 tahun yang tak habis2 bikin masalah. So, gwa paham ape yang depa rasa.

Alah, lu orang kalau da besar sangat pon mane suka kena bebel siyal.
Sape yang suka kena bebel? haha

A few days after result spm keluar, gwa call adik gwa. Lepas gwa call je gwa suruh call balik. Credit gwa kalau ade seratus xpe. ni tinggal berapa sen je. Cukup2 nak roger member2 gwa tanye kelas kat mane. haha. gwa suka lupa kat mane kelas gwa.

Lepas dia call balik, gwa tanye la dia dapat berapa A. Gwa budget ade la dalam 5 ke 6 ketul A dia score. Gwa pon lebih kurang macam tu gak. Lepas tu dia nak main teka teki plak. Ape lancau?
Gwa dala tak suka main riddle2 ni. Kalau gwa soh orang lain teka gwa suka lah. haha~

Lepas gwa paksa dia jawab soalan gwa, dia pon balas
"aku dapat 7A je" yang gwa tak boleh blah tu lepas 7A ade JE belakang tu. memang celaka.
"babi" balas gwa. Gwa kalah dengan adik gwa. #jilaka
"mane hadiah aku?" dia balas lagi "aku taknak hadiah doposen lagi macam besday aku taun lepas."
Kah3~ gwa gelak. gelak sakan.
Gwa hambur lagi caci maki "celaka, banyak betul huruf A kau sakau. Cheque aku dah sampai kat rumah belum? Kalau dah sampai kau simpankan dulu. Kalau aku dah cash kan cheque tu nanti aku belanja kau ok?"
"ok" dia jawab.
"kirim salam dekat anak kucing dua ekor kat rumah. Kirim salam semua kucing dekat rumah. Jangan lupa kirim salam dekat semua orang kat rumah"
"ok" dia jawab. Celaka. jawab sepatah2.
Oh, tahniah dapat 7A. Lupa nak cakap tadi. kah3~ 
Lepas tu gwa letak.

Fuh. Celaka gak adik gwa ni. Apebende dia makan ntah.
Papehal pun congratulation lah. Tak sia2 kau selalu kena maki dengan aku kat rumah. Lulz~


12 comments:

nabila saat said...

singgah baca hal2 budak2 spm

Ms. Dyla Qistina said...

tahniah to adik :)

intan.maisarah said...

ala.. sweetnyeee

Amoi said...

7A?

gua ingat adik lu dapat 34A

HARYANI said...

wahh tahniah kat adeq hang..

Anonymous said...

baik jgk kau ni

catherine- said...

tahniah adik!!

2 ekor kucing itu mesti comel.

Anonymous said...

tuh lah namanya tuah lembu nampak dibontot.. :))

L said...

gila kejam. adiah doposen. hahahahaha

.::WaNiE::. said...

awak tanak wat entry letak gambar cek tapi blurkan nama dgn amaun ke?

lavender harum wangi said...

kalah? kah3~ adik aku pun sipi2 je nak kalahkan aku. HAHAHA

ank_amin said...

perangai abg aku sebijik macam hang. heh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~