Wednesday, April 4, 2012

Something something something


Kenapa ni? Tak nampak cahaya ke? Nak aku suluh spotlight kat muka kau? Nak aku suluh spotlight sepanjang perjalanan hidup kau?

Kau pandang belakang pasal apa? Ke kau tak puas pandang depan, kau nak yang kat belakang jugak? Kau nak ape ni sebenarnya? Kau nak Semua orang suluh spotlight kat kau? Kau nak dunia sembah kau? Kau nak semua orang merengek mintak simpati dari kau? Kau ingat aku ni macam semua orang? Kau ingat kau siapa?

Kalau ada satu lubang kat kepala kau, dengan izin tuhan yang maha ghaib, kau mati. Serius kau mati. Kau bela lah ape babi hantu jembalang serigala garuda buaya beruang naga harimau katak mentadak mentaduk pun, kalau dah nak sampai masa kau mati, kau mati jugak.

Kau nak menyesal celah mana? Celah pantat?

Berpijak la kat bumi yang nyata wahai setan. Kau tu perangai memang serupa kimak. Kimak. Tau kimak tu apa? Kimak tu kau. Pukimak tu puki mak kau. sekarang aku cerita pasal kimak, pasal kau la.

Jangan dok merewang lagi dah, kau baik ada dalam kubur je. Untung untung aku ziarah kau, aku kencing atas kubur kau. Paham?

Barua level 99 punya lahanat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~