Sunday, July 22, 2012

Of Suffocated Mind


Terlalu banyak berfikir meningkatkan lagi peratus manusia untuk bebas dari belenggu ketuhanan.

Logik akal menolak kewujudan tuhan.

Tell me, how far fetched your logical reasoning n explanation could possibly go anyway?

6 comments:

Hikaru Yui said...

logik akal menolak kewujudan tuhan? dah guna betul2 ke akal tu?

mawar said...

tapi boleh kata ramai juga rasionalis yg ada agama.

Anonymous said...

tapi tak logik alam terjadi sendiri

kurosagi said...

logik akal ada had~ tengok la IQ anda berapa~ logik akal saya (IQ 150-160) kata tuhan itu wujud pasal saya mendalami dimensi masa~ masa adalah satu ilusi, ilusi yang amat kuat, kerana ia milik tuhan digunakan sebagai kekuasaannya ke atas setiap makhluknya~ mampukah kamu mengatasi ilusi ini ?? tidak, kerana ada satu yang menguasai/menjaganya~

Anonymous said...

Akal pun tuhan bagi...

Anonymous said...

yg bodoh tu engkau...tapi engkau tak tahu..kelakar betul dgn sampah mcm ni..evolution jumpa dinasor lagi kat canada, pastu cubalah teka exhibit dia terus kat mana..calif la..mana lagi nak ternak sampah2 jd pornstar..
logik akal dan bukti sains dah lama nyatakan protein takkan boleh muncul dgn 100 protein yg sedia ada..mula-mula lagi dah kena coexist..evolution la sgt...dungu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~