Tuesday, November 6, 2012

Patience

Kalau nak cerita pasal sabar, macam macam cerita aku nak tulis.

Tapi sabar tu bukan hakmilik kau sorang. Semua orang pun ada limit. Ada barometer sendiri. Walaupun aku rasa indicator aku tak pernah lagi sampai tinggi kelangit, tapi jangan buat haru macam kau sorang je ada tahap sabar kau.

Kau nak main masa? Kau punya kerja ikut masa aku ke? Duit nak cepat, buat kerja lambat macam pantat. Kalau aku masuk bab kutuk orang berdasarkan kaum ni, mau esok aku kena saman dengan perkasa.

Come on. Dunia ni bukan ceritanya pasal kau sorang. Orang lain pun ada cerita depa sendiri. Kau ingat Matahari bersinar atas kepala kau sorang? Jangan la berlagak rockstar sangat. Kau nak layanan cantik, kau layan orang lain cantik sikit.

Babi tenan betullah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~