Sunday, March 3, 2013

Konflik


Lately, aku rasa hidup aku kekurangan konflik. Konflik konflik yang sedia ada dalam tangan tunggu masa nak diselesaikan. Aku rasa ni lah masalahnya bila hidup takde konflik. Kepala jadi tepu. Sebab gene and bloodline aku memang suka selesaikan masalah. Tak kira la masalah siapa. Aku rasa ni la masalah masalah adiwira dalam komik. Dia nak selesaikan semua masalah dalam dunia ni, dengan harapan dunia ni akan jadi aman tanpa konflik, walhal konflik tu lah yang menghidupkan manusia. Sampai satu masa, aku rasa konflik pun takut nak cari pasal dengan aku.

Tapi keadaan ni sekejap je aku rasa, tak lama lagi konflik datang ler mencurah curah.

Omputih kata, "be careful what you wish for". Aku kata "bring it on".

So, untuk tidak membuang masa, aku menasihatkan diri sendiri dan semua orang untuk menghargai masa lapang tanpa konflik ni. Tak pun pergi main badminton sepam dua kasi badan bersenam sikit.

Ciao


2 comments:

Ain Ahmad said...

Hey Hellioz Bieber long time no see ya. Want conflicts? Have some cornflakes. Or ambik setengah yang dalam otak aku ni. Few bullshitters bullshitted me last couple months but guess what?

I still alive!!!!! Muahahaha!

Anonymous said...

I am extremely inspired together with your writing skills and also with
the layout for your blog. Is this a paid theme or did you customize it
your self? Anyway stay up the excellent quality writing, it's rare to see a great weblog like this one these days..

My weblog :: tassimo coffee maker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

TnC

Every content of this blog may be MY perspectives generally. BTW, i am not trying to pick a fight with any body, just havin some fun for the sake of Laughter.... PLUS, i need your Brain to read this blog. I dont need your brainless head to interpret my perspectives. more? words inside this blog is not suitable in formal occasion, so, take note. There are more fictions than facts in this blog, don't believe the author too much or u'll have headache for the rest of your life... Gyahahahahah~